Iloisia uutisia ja arvontaa

Kirsin Kuntopiirin 2-vuotissynttärit


Tänään vietetään blogini 2-vuotissynttäreitä! 🙂 Järjestän sen kunniaksi arvonnan, jossa voittaja saa yllätyspalkinnon! Arvon palkinnon tasan kuukauden päästä eli 23.5. Jos haluat osallistua yllätyspalkinnon arvontaan, liity lukijakseni ja jätä tämän kirjoituksen kommenttikenttään viesti, jossa kerrot, mistä aiheesta /aiheista haluaisit, että tulevaisuudessa kirjoitan. Sana on vapaa, ja yksikään idea ei ole tyhmä! 🙂
Tänään ei ole pelkästään blogini synttäripäivä, vaan on aihetta isompaankin iloon. Sisarelleni nimittäin syntyi yöllä pieni tyttö, ja musta tuli toista kertaa täti! Onnea ihana siskoni! <3 Ja onnea myös koko perheelle! 🙂
Sisarelleni kuuluu kiitos tästä blogista. Sain häneltä koko idean ja paljon apuja matkan varrella. Olin aloittaessani blogimaailmassa täys urpo (tosin olen sitä tosin vieläkin, hih!). Mutta iso kiitos siis sisarelleni!

Sain muuten juuri valmiiksi teille jättipallotreeniin osan 2 (osa 1 löytyy täältä). Jatko-osa ilmestyy piakkoin (tällä viikolla). Jättipallotreeni tuli toiveena eräältä lukijalta, joten kannattaa tehdä toiveita jatkossakin. Ja nyt siihen onkin hyvä mahdollisuus arvonnan myötä – samalla saattaa voittaa myös palkinnon! 🙂

Ihanaa päivää!
Terkuin, Kirsi
kirsinkuntopiiri

Moi! Olen Kirsi - intohimoinen liikkuja ja muiden liikuttaja. Haluan liikuttaa myös sinua. Tervetuloa mukaan kuntopiiriini!

26 vastausta artikkeliin “Iloisia uutisia ja arvontaa”

  1. Onneksi olkoon blogisynttäreistä ja tätiydestä! Tällä hetkellä blogiaiheissa polttelee fitnesskisoihin tähtääminen muoti-ilmiönä, sekä aerobisen liikunnan merkitys voimaharjoittelijalle tai diettaajalle. Näistä on ollut viimeaikoina hyviä väittelyitä blogeissa ja foorumeilla:)

    t. JT, rengassalama.wordpress.com

  2. En muista, että olisit vielä käsitellyt proteiini- ja energialisätuotteita. Toivoisin, että kirjoittelisit siltä kantilta, tarvitseeko esimerkiksi ryhmäliikunnoissa harrastusmielessä käyvä nainen välttämättä näitä lisiä, entä paljonko tavoitemielessä painoharjoittelua tai vaihtoehtoisesti vaikka juoksutapahtumaan tähtäävä henkilö näitä tarvitsee. Ja mitä mieltä olet esimerkiksi prodepatukoiden aika mittavasta lisäainekavalkaadista. Ja miten esimerkiksi palauttelut voisi hoitaa oikealla ruoalla näiden erikoistuotteiden sijaan.

  3. I have a subject idea. I would like see you write about motivation. How to boost ambition and confidence.

  4. Mukana arvonnassa ollaan! 🙂 Omalla kohdallani ongelma-alueet ovat vatsikset ja yläkroppa, joten niihin liittyen on aina kiva saada lisämotivaatiota eri harjoitusten muodossa!

  5. Lukijaksi liitytty vaikka olen sivustoasi seurannut ja kauan. Sinulla on kyllä ollut tosi monipuoliset aiheet mutta minua kiinnostaisi myös kaikki lataus ja tankkausjuomat,tarviiko niitä normi jumppa tai zumbatunnilla….
    Hyvää kevättä!

  6. Onnea 🙂
    Kuinka saisi akillesjänteen ”lämmitettyä” ennen tanssituntia? Natina ja epäluotettavuus tuntemuksina.

  7. Moi Kirsi! Kuulin että olet käynyt joskus TRX-koulutuksen, niin voisitko kirjoittaa joskus jotain treeniohjeita siihen? Innostuttiin kaverin kanssa siitä ja ollaan youtubevideota vaan käytetty ohjeena. Toivottavasti uuteen Vivianiin tulee enemmän tilaa harrastaa sitä, kun nykyisessä se on ihan onnettomassa nurkassa. Onneksi Ahjossa mahtuu hyvin!

  8. Mukana arvonnassa 🙂 Olisin kiinnostunut lukemaan sun mielipidettä ja ehkä kokemuksia ym. treenipalkkareista ja latureista. Käytätkö itse ja millaisten treenien ennen/jälkeen vai ehkä aina? Ja onko joku suosikkimerkki? 🙂

  9. Mä toivoisin vaikka vinkkejä kiireisille perheenäideille, jotka tekevät näyttöpäätetyötä (ihan liikaa) ja haluaisivat pitää niska/hartia/selkä/kokokroppajumit loitolla tekemällä tehokasta lihasjumppaa liikenevällä ajallaan, joka olisi vaikka telkkaria katsellessa taikka esim. hiekkalaatikon reunalla jne…

  10. Haluaisin juttua kun liikkumisesta ja ruuasta tulee ongelma, alkavat rajoittamaan muuta elämää. En muista että olisit kirjoittanut aiheesta vielä.
    Ja kiitos kovasti mielenkiintoisesta blogista.

  11. Voi ihanaa, miten paljon nyt on jo tullut kommentteja ja hyviä ideoita! Kiitos! Mullahan on nyt kasassa jo vaikka kuinka monta hyvää kirjoitusideaa – jee!!! 🙂

  12. Hei,
    paljon on jo hyvia aiheita listalla! Mukava olisi kuulla myos ohjeitasi miten onnistua pitamaan kilot poissa tiukan kuntokuurin jalkeen (1200kcal syotyna, 600kcal x 6/vko liikuttunua)? Kestaako liikunnan osuutta vahan keventaa vai tuleeko kuntokuurin jalkeenkin liikkua yhta intensiivisesti?
    Kiitos paljon mainiosta blogista!
    Heidi

  13. Hep! Minäkin olen mukana ilman muuta arvonnassa 🙂 Komppaan sitä kommenttia yllä, jossa ehdotettiin blogiaiheeksi motivaatiota urheilussa tai sitä, kun liikunnasta tulee suorittamista ja ilo katoaa. Itseä kiinnostaa myös kaikki ruokaan liittyvä omakohtainen tutkimus,harjoitusohjelmat (odotan sitä jättipallotreenin osaa 2!),palautuminen, hyötyliikunta, lisäravinteet (itse vedän magnesiumia purkista)ja rentoutumisharjoitukset (koska mun on vähän vaikea relata välillä). Tämmösiä nyt ainakin tuli mieleen 🙂

  14. Hep! Minäkin olen mukana ilman muuta arvonnassa 🙂 Komppaan sitä kommenttia yllä, jossa ehdotettiin blogiaiheeksi motivaatiota urheilussatai sitä, kun liikunnasta tulee suorittamista ja ilo katoaa. Itseä kiinnostaa myös kaikki ruokaan liittyvä omakohtainen tutkimus,harjoitusohjelmat (odotan sitä jättipallotreenin osaa 2!),palautuminen, hyötyliikunta, lisäravinteet (itse vedän magnesiumia purkista)ja rentoutumisharjoitukset (koska mun on vähän vaikea relata välillä). Tämmösiä nyt ainakin tuli mieleen 🙂

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta