Levytankotreeniä

Lupaamiani Kiinteytys-tunnin liikkeitä….

Moi!

Lupasin teille muutaman maistiaisen mun Kiinteytys-tunnin liikkeistä. Tein niistä teille pienen tankotreenin.

 Ei muuta kuin tanko esille, ja terassille jumppaamaan! Itse sain uteliaita katseita naapureilta, mut ei haitannu! Seuraavalla kerralla kutsun mukaan!  😆

Tee seuraavat liikkeet liikepareittain, eli vuorottele ykkösharjoitteen A & B liikkeitä siten, että teet A-liikettä 8-15 toistoa (riippuen treenipainosta), jonka jälkeen teet ilman taukoa B-liikettä 8-15 toistoa. Pidä sitten pieni huili, ja tee sama setti uudelleen. Tee yhteensä kolme kierrosta. Tämän jälkeen siirry 2. liikepariin ja toteuta samoin kuin 1. liikepari, jne.

1)       

A)     maasta nosto suorin jaloin

maastanostomaastaveto

B)      kulmasoutu

kulmasoutu

2)       

A)     askel-kyykky taakse + polven nosto

askelkyykkyjuoksijan askelkyykky

B)      pohjeprässi

pohjeprässo

3)       

A) pystypunnerrus

pystypunnerruspystypunnerrus 2

B) kylkikallistus

kylkirutistuskylkikallistus

4)       

A)     punnerrus

punnerrusetunojapunnerrus

B)      vatsarutistus

vatsalihasliikeistumaannousu

Nyt en jaksanut kirjoitella liikeohjeita, koska liikkeet ovat perusliikkeitä, ja suurin osa niistä löytyy mun blogista jo  muiden treeniohjeiden yhteydestä entuudestaan. Jos et saa jujua kiinni kuvista, niin saa kysyä!  🙂

Ja hei, tervetuloa huomenna (to) mun Kiinteytys-tunnille naisten Kuntomaailmaan klo 15.30 treenaamaan näitä ja muitakin liikkeitä!

Terkuin, Kirsi

 

kirsinkuntopiiri

Moi! Olen Kirsi - intohimoinen liikkuja ja muiden liikuttaja. Haluan liikuttaa myös sinua. Tervetuloa mukaan kuntopiiriini!

2 vastausta artikkeliin “Levytankotreeniä”

    • Kiitos haasteesta! Koitan tarttua tähän jossain vaiheessa! 🙂

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta