Terassitreeniä (ja treeniohjeet videoina)

Moikka!

Aurinko pilkahteli eilen pilvien lomasta, joten päätin salitreenin sijasta suunnata ulos. Tein pienen alkulämmittelylenkin, jonka jälkeen kotiterassilla seuraavat 10 liikettä. Tein liikkeet kiertoharjoitteluna siten, että tein jokaista liikkeitä 10-20 toistoa ja 2 kierrosta. Ja kyllä tuntuu tänään lihaksissa! 😉

Seuraavat liikkeet vahvistavat lihaksia, kehittävät hengitys- ja verenkiertoelimistöä (mulla oli sykkeet parhaimmillaan 169), sekä harjoittavat myös kehonhallintaa ja tasapainoa.

Ei muuta kuin kokeilemaan! 🙂

Tasapainoa ja reisi-pakaratreeniä:

Syvät lihakset ja kyljet kuntoon:

Askelkyykky ja polven nosto:

Vatsoja, ketteryyttä ja sykettä:

Ponnistusvoimaa, reisi- ja pakaratreeniä, sekä syke ylös:

Kehonhallintaa ja kylkitreeniä:

Koko kropan treeniliike:

Punnerrukset:

Vatsatreeniä:

Käsivarret kuntoon:

Tsemppiä treeneihin! 🙂

Terkuin, Kirsi

 

 

 

 

 

 

Uutta treenimusiikkia

Moi!

Mulla on tällä viikolla suunnitteilla uus ohjelma mun maanantaisin Kuntomaailmassa ohjaamaan Kiinteytys-jumppaan. Joskus ohjelman biisit löytyy vähän kuin itsestään, eli kerään hyvää biisilistaa koko ajan, mutta nyt oli tosi hankalaa löytää sopivat biisit. Aivan varmaan tällä tai ens viikolla julkaistaan mielettömän hyviä uusia biisejä, jotka ei enää ehdi mukaan ohjelmaan… No, muutama hyvä kuitenkin löytyi, ja mm. tällaista on ens viikon Kiinteytyksessä tarjolla Naisten Kuntomaailmassa maanantaina klo 11.00. Tervetuloa! 🙂

Iloista viikkoa! 🙂

Terkuin, Kirsi