Ulkotreeni alavartalolle oman kehon painolla

*Toivepostaus*

Moikka!

Olen saanut toiveita oman kehon painolla suoritettavista helpoista ja tehokkaista treeneistä. Yhtenä toiveena oli ulkotreeni, jonka voi toteuttaa juoksulenkin lomassa pururadalla ilman välineitä. Tässä teille siis treeni, jonka voit tehdä ulkona ilman mitään välineitä! Treeni harjoittaa erityisesti alaraajoja ja pakaroita, mutta kehittää myös tasapainoa ja aktivoi keskivartalon lihaksia. Hypyillä saat myös sykkeet ylös, joten tämä toimii myös kiireisen päivän nopeana alavartalo- ja syketreeninä!

Lyhyt ulkotreeni piristää. :)
Lyhyt ulkotreeni piristää. 🙂

Ulkotreeni alavartalolle oman kehon painolla

Klikkaa alla olevia kuvakkeita, niin näet liikkeet videoina. 🙂

  • Askelkyykky taakse + potku eteen

Today's #workout #exercise number 1. #lunge and #kick 💪 #fitfashionfi #fitgirlvideos #workoutvideo

A video posted by Kirsi Hartikainen (@kirsinkuntopiiri) on

  • Vaaka + polven veto rintaan

Today's #workout #exercise number 2. #butt #legs #abs and #balance 😊 #fitgirlvideos #workoutvideo #fitfashionfi

A video posted by Kirsi Hartikainen (@kirsinkuntopiiri) on

  • Kyykky + tähti

  • Vauhditon hyppy eteen + juoksu taakse

Today's #workout #exercise number 4. #squat #jump and #sprint 😊 #legs #butt #hiit #fitgirlvideos #workoutvideo #fitfashionfi

A video posted by Kirsi Hartikainen (@kirsinkuntopiiri) on

  • Kyykkyhyppy 180 astetta

  • Saksihyppy

Today's #workout #exercise number five. #jumpinglunges #legs #butt #hiit #fitgirlvideos #workoutvideo #fitfashionfi

A video posted by Kirsi Hartikainen (@kirsinkuntopiiri) on

Tee yllä olevia harjoitteita oman fiiliksen, jaksamisen ja ehtimisen mukaan  1-3 sarjaa / liike ja 10-20 toistoa / liike. Ohjelman voi suorittaa kiertoharjoitteluna siirtyen liikkeestä toiseen ilman taukoja / lyhyiden taukojen kera tai paikkaharjoitteluna, jolloin teet kaikki sarjat yhdessä liikkeessä ennen kuin siirryt seuraavaan. Pidä tällöin 30-60 s palautustauot sarjojen välissä.

Mulle riitti tänään kaksi kierrosta! Huh!

Ei muuta kuin kokeilemaan! 😉

Terkuin, Kirsi

 

 

kirsinkuntopiiri

Moi! Olen Kirsi - intohimoinen liikkuja ja muiden liikuttaja. Haluan liikuttaa myös sinua. Tervetuloa mukaan kuntopiiriini!

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

 
Tykkää jutusta